top of page
חיפוש

מישלן ויונדאי מאחדים כוחות: מהפכה בצמיגי רכב חשמליים

עודכן: 26 בפבר׳

מבוא: ככל שתעשיית הרכב ממשיכה במעבר לעבר תחבורה בת קיימא, כלי רכב חשמליים (EVS) תפסו את מרכז הבמה. כדי לתמוך במעבר הזה, יצרנית הצמיגים הנודעת מישלין שיתפה פעולה עם יונדאי, יצרנית רכב מובילה בשוק EV. שיתוף הפעולה הזה נועד לפתח צמיגים חדישים שתוכננו במיוחד כדי לשפר את הביצועים, היעילות והבטיחות של כלי רכב חשמליים. במאמר זה, נחקור את שיתוף הפעולה המרגש בין צוותי מישלן ליונדאי שפועלים בהדיקות למען חיים טובים יותר בתנועה. ואת ההשלכות שלו על עתיד טכנולוגיית צמיגי EV .

 Hyundai Ioniq 5 HYUNDAI AND MICHELIN  A successful long-term partnership for performance and innovation
בשנת 2022, יונדאי ומישלן הודיעו על חתימת שותפות לפיתוח צמיגים מהדור הבא המותאמים לרכבי פרימיום חשמליים:

בשנת 2022, יונדאי ומישלן הודיעו על חתימת שותפות לפיתוח צמיגים מהדור הבא המותאמים לרכבי פרימיום חשמליים:

פיתוח צמיגים בעיצוב אקולוגי, תוך שימוש בחומרי גלם מתחדשים ממקור ביו וממוחזרים,

הבטחת ביצועי הצמיגים כדי להתאים לעלייה במשקל הרכב,

שיתוף פעולה לאבטחת טכנולוגיית צמיגים פרמיום המספקת פתרונות ניידות עתידיים, ומחקר משותף לפיתוח מערכת ניטור צמיגים.


השותפות הובילה לפיתוח של צמיגי יונדאי Ioniq5. מכונית השנה העולמית של יונדאי Ioniq 5, 2022, הרכב החשמלי של השנה בעולם וזוכת עיצוב הרכב העולמי של השנה, מצוידת בצמיגי MICHELIN שפותחו באופן בלעדי.

צמיגי MICHELIN מציעים רמה גבוהה של ביצועים, טיפול, בלימה, חיי צמיג וסוליה ארוכים והתנגדות גלגול נמוכה למרות העברת המומנט הגבוה התובענית מכלי רכב חשמליים בעלי ביצועים גבוהים


שיפור טווח ויעילות: אחד האתגרים המרכזיים של רכבי EV הוא למקסם את הטווח שלהם תוך אופטימיזציה של יעילות האנרגיה. כדי לתת מענה לכך, מישלן ויונדאי פועלות יחד לפיתוח צמיגים המותאמים במיוחד לכלי רכב חשמליים. צמיגים אלו שואפים למזער את התנגדות הגלגול, גורם מרכזי המשפיע על צריכת האנרגיה. על ידי הפחתת ההתנגדות, הצמיגים עוזרים לשפר את היעילות הכוללת של רכבי EV, ומאפשרים לנהגים להגיע למרחקים גדולים יותר בטעינה אחת.


עמידות ובטיחות משופרים: בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של כל רכב, ומכוניות חשמליות אינן יוצאות דופן. מישלן ויונדאי מכירים בכך ומחויבות לפתח צמיגים המבטיחים את הבטיחות המרבית לנהגי רכבי רכב. השותפות מתמקדת בשיפור עמידות הצמיגים כדי לעמוד בדרישות הייחודיות של כלי רכב חשמליים, כמו המומנט המיידי שנוצר על ידי מנועים חשמליים. הצמיגים יעוצבו כך שיספקו אחיזה ומשיכה טובים יותר, המאפשרים טיפול ויציבות משופרים, במיוחד בתנאי כביש רטובים או מאתגרים.

צמיגי MICHELIN מסומנים HN & GOE מתוכננים במיוחד על ידי מהנדסי מישלן בשיתוף פעולה הדוק עם יונדאי וג'נסיס. כשמדובר בפיתוח צמיגים, המומחיות של מישלן לבחור את הטכנולוגיות והחומרים הטובים ביותר כפונקציה של המאפיינים האישיים של כל דגם מכונית, ובכך להבטיח את הביצועים הטובים ביותר וחווית נהיגה ייחודית באמת.


הפחתת רעש ונוחות: יתרון בולט של כלי רכב חשמליים הוא פעולתם השקטה. מישלן ויונדאי פועלות יחד לפתח צמיגים המשלימים תכונה זו על ידי הפחתת רעשי הכביש. על ידי שימוש בטכניקות וחומרים חדשניים של ייצור צמיגים, הם שואפים ליצור חווית נהיגה חלקה ושקטה יותר. הנוחות המשופרת הזו לא רק תועיל לנהג אלא גם תתרום לנסיעה מהנה יותר לנוסעים.

אפקט שיכוך הקול מתקבל באמצעות תמיסת קצף פוליאוריתן מעוצבת בהתאמה אישית המיושמת בצורה יוצאת דופן על פנים הצמיג . קצף הפוליאוריתן מעמעם תהודה של רעש בתוך חלל הצמיג. הודות לטכנולוגיית MICHELIN AcousticTM, ניתן להפחית את הרעש הפנימי של הרכב בכמעט ב 20%.


ייצור בר קיימא: גם משלין וגם יונדאי חולקים מחויבות לקיימות. באמצעות השותפות שלהם, הם בוחנים דרכים לשלב חומרים ידידותיים לסביבה בתהליך ייצור הצמיגים. על ידי ניצול משאבים מתחדשים והפחתת טביעת הרגל הפחמנית הקשורה לייצור צמיגים, שיתוף הפעולה נועד לתרום לעתיד ירוק יותר לתעשיית הרכב.

בדיקה ופיתוח: כדי להבטיח את הצלחת שיתוף הפעולה ביניהן, מישלן ויונדאי בודקות בהרחבה את אבות הטיפוס החדשים של הצמיגים בתנאי נהיגה שונים. בדיקות קפדניות חיוניות לאימות ביצועים, עמידות ובטיחות. תרחישים מהעולם האמיתי עוזרים לזהות שיפורים פוטנציאליים ומאפשרים התאמות כדי לייעל את עיצוב הצמיגים.

גישה זו מבטיחה שהמוצר הסופי עומד בסטנדרטים הגבוהים שנקבעו על ידי שתי החברות.


סיכום: שיתוף הפעולה בין מישלן ליונדאי מסמן אבן דרך חשובה בפיתוח טכנולוגיית צמיגי הרכב החשמליים. עם התמקדות בשיפור היעילות, הבטיחות, הנוחות והקיימות, שותפות זו שואפת לדחוף את גבולות החדשנות בתעשיית הרכב. ככל שמכוניות חשמליות ממשיכות לצבור פופולריות, הצמיגים שתוכננו באמצעות שיתוף פעולה זה ישחקו תפקיד חיוני בשיפור חווית הנהיגה הכוללת. עם המומחיות של מישלן בייצור צמיגים והיכולת של יונדאי בטכנולוגיית רכב חשמלי, העתיד נראה מבטיח שכן שיתוף הפעולה הזה סולל את הדרך לעידן חדש של מצוינות צמיגים בשוק הרכב החשמלי.

70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page