top of page
חיפוש

PORSCHE AND MICHELIN

פורשה ומישלן נהנות מקשרים הדוקים מאז 1969


שותפות זו הוגברה משמעותית בעשורים האחרונים עם חוזה שיתוף פעולה בן 20 שנה בין שני השותפים והתרחב הרבה מעבר לצמיגים לטובת כל חובב פורשה. החיפוש המתמשך אחר איכות ושלמות אולטימטיבית מאחד את שני השותפים.

כחלק משיתוף הפעולה הזה, פורשה סומכת על המומחיות של מהנדסי מישלן לפתח צמיגים מותאמים אישית לכל טווח דגמי מכוניות. זה מבטיח שניתן לבצע אופטימיזציה מתמשכת של האינטראקציה בין השלדה והצמיגים עם כוונון עדין מדויק. רק הצמיגים בעלי הביצועים הגבוהים הללו מקבלים את סימון ה-N הנחשק ביותר.

פורשה הייתה יצרנית הרכב הראשונה שהציגה חותמת איכות ספציפית לצמיגים: סימון N. צמיגים אלו מתוכננים לרמת ביצועים ובטיחות מקסימלית עם שליטה אופטימלית ויציבות בפניות גם במהירות גבוהה ברכבי פורשה.


PORSCHE AND MICHELIN successful partnership for optimum performance
PORSCHE AND MICHELIN

צמיגים מותאמים אישית עם תרכובות גומי מיוחדות פותחו עבור כל קו דגמי פורשה. הודות לגיאומטריית צמיגים בהתאמה אישית, כל סט של צמיגי פורשה מסומן N מיועד ל:

  • הנאה ונוחות נהיגה אולטימטיביים

  • מרחקי בלימה קצרים בכל מזג אוויר

  • רמת שליטה מרבית ויציבות בפניות

  • אֶסתֵטִיקָה

קל לזהות את הצמיגים בעלי הביצועים הגבוהים שאושרו על ידי פורשה מהדגם החדש שלהם בסימוני N ספציפיים על דופן הצמיג. זה מונע כל ערבוב בין צמיגים מאושרים לבין צמיגים סטנדרטיים רגילים או צמיגים ישנים עם סימון N.

ניקח את הדור האחרון של פורשה 911 (992) כדוגמה:

N מאושר על ידי פורשה - N

A פותח עבור פורשה 911 (992) - A

0 - דור ראשון



רצון משותף לבנות את הניידות של העתיד


בפסטיבל "Goodwood of Speed ​​2022", פורשה הדגימה את הפוטנציאל של המכונית החדשה שלה 718 Cayman GT4 e-Performance חשמלית 100%.

שצוידה בצמיגי מישלן עשויים מ-53% חומרים ברי קיימא. ואכן, זו אבן דרך חדשה על ידי הגדלת חלקם של חומרים מבוססי ביו וממוחזרים בצמיגים שמסופקים לפורשה.

מדובר בהתקדמות משמעותית, ההולכת יד ביד עם הביצועים והבטיחות של צמיגי התחרות של מישלן.


יחד, מייצרים פתרונות ומושגים חדשניים ובדרך זו מעצבים את הניידות של העתיד, יוזמה שהחלה בשנת 2019 כחלק משיתוף הפעולה באליפות העולם של FIA והפורמולה E ( בהשראת המעורבות ב-FIA פורמולה E מ-2014 עד 2022) עם השקת כלי רכב חשמליים כגון פורשה טייקן.

עד 2050 מישלן תייצר את כל הצמיגים שלה אך ורק מחומרים ברי קיימא. תוכנית המרוצים החשמליים העתידית של פורשה תאפשר גם למישלן לבדוק פתרונות ברי קיימא בתנאי מרוץ אמיתיים. השאיפה של היצרנית הצרפתית היא להאיץ את הפיתוח וההעברה של חידושים טכנולוגיים לצמיגים עתידיים לרכבים חשמליים. זה מאפשר למישלן לבטא את המומחיות ואת פוטנציאל החדשנות שלה.

מתן שירות ללא דופי לקהל הלקוחות התובעני של מכוניות פרמיום הוא משימה מרכזית עבור פורשה ומישלן. יש רצון משותף לעצב ניידות מכוונת עתיד באופן בר קיימא, ידידותי לסביבה ויעילה. המוטו של פורשה: "טכנולוגיות נהיגה" נותן קריצה לפיתוח פתרונות ניידות מצד אחד, ומצד שני גם מדגיש את הדחף שלה לקדם טכנולוגיות.

שותפים לאחיזה הטובה ביותר על הכביש ועל המסלול

שיתוף הפעולה החל בתחום הספורט המוטורי, בו פורשה השיגה הצלחות גדולות על ידי ניצחונות רבים והדגימה כיצד צמיגי מישלן ומתוזמרים ביצועי רכב בצורה מושלמת יכולים לדחוף רכב לגבולותיו. יחסי העבודה הנלהבים על מסלול המרוצים מבטיחים שהטכנולוגיה מועברת לכביש, ומהווה את הבסיס לפיתוח משותף של צמיגים סדרתיים בעלי ביצועים גבוהים.

היסטוריה משותפת של ניצחונות ושיאים

שותפות מנצחת זו הומחשה פעמים רבות בספורט המוטורי על ידי ניצחונות חשובים ב-FIA WEC אליפות העולם בסבולת עם 17 ניצחונות כלליים ה-Porsche 919 Hybridבין 2012 ל-2017 כולל 3 ניצחונות כלליים רצופים במהלך מרוץ 24 השעות המפורסם של לה מאן. לאחרונה, בפברואר 2022, פורשה חגגה את הניצחון הראשון שלה באליפות העולם של FIA פורמולה E במקסיקו סיטי עם צמיגי

.MICHELIN PILOT SPORT EV

מרוצי מכוניות ספורט חשמליות הם המקבילה הווירטואלית לספורט מוטורי אמיתי והוא הופך חשוב יותר ויותר עבור פורשה ומישלן.

זה בא לידי ביטוי בסדרת המרוצים המקצועית של יצרנית מכוניות הספורט, כמו אליפות העולם Porsche TAG Heuer Esports Supercup שבה הלוגו של מישלן היה גלוי על כל מכוניות פורשה.


79 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page