top of page
חיפוש

מצברי VARTA סוגים ויתרונותיהם



מצברי רכב, מצברי תעשיה, מצברי גיבוי ופריקה עמוקה


סוגי מצברים:

מצברי HD

חזקים במיוחד המיועדים לכלי רכב כבדים משאיות אוטובוסים, ולכלי צמ"ה, גנרטורים, לציוד חקלאי ועוד!

מותאמים לעבודה מאומצת לאורך זמן ובתנאי שטח קשים. אלו מצברים אמינים ועמידים מאוד גם בתנאי חום, אבק ורטט. בעלי קיבולת ומתח חשמלי גבוהים יותר.

כמו במצברי רכב, גם למצברי HD לאוטובוסים ומשאיות ישנם 3 סוגי מצברים: מצברי עופרת-חומצה (SLI), מצברי AGM ומצברי EFB.

מצברי אופטימה

מיועדים לשימוש ברכב שטח, בלי רכב ושייט עונתיים, קרוונים, רכבי מרוץ ועוד.

ישנן 3 סדרות של מצברים, הנבדלות בצבעים – הסדרה האדומה, הסדרה הכחולה והסדרה הצהובה. כל אחת מן הסדרות מספקת צרכים שונים.

מצברי OPTIMA משווקים בהספק של 55 אמפר וגם בהספק של 75 אמפר עוצמתי.

הסדרה האדומה

הנפוץ ביותר מבין שלושת הסדרות, בעל כוח התנעה CCA גבוה ביותר, מיועד בעיקר עבור כלי רכב הזקוקים למצבר מסיבי בעל אורך חיים ארוך יכולת שמירת טעינה מהירה ללא פריקת מתח לאורך זמן ממושך מאוד.

מצבר לרכב שטח מכל הסוגים, לטרקטורונים, לרכב אספנות שמונע אחת לתקופה ארוכה.

הסדרה הצהובה

מיועד לכלי רכב הזקוקים לשימוש בחשמל גם כשהמנוע אינו מונע או כלי רכב העושים שימוש בכמות גדולה של חשמל כשהרכב מונע (כננות, מערכות תאורה חזקות, מערכות שמע חזקות). בעל כוח התנעה (CCA) חזק, לצד יכולת פריקה עמוקה.

הסדרה הכחולה

מצבר זה מאחד את תכונות שני המצברים ומציע את הטוב מכל העולמות עם כוח התנעה גבוה במיוחד, פריקה עמוקה, טעינה מהירה ובעל באורך חיים ארוך במיוחד, אינו זקוק לתחזוקה שוטפת והוא עמיד במיוחד בפני זעזועים .מיועד מעולה לקרוונים, לסירות, לכלי רכב עונתיים.



בכל הנוגע למצברים לרכב, VARTA כשם הבולט בתעשייה. עם היסטוריה עשירה שראשיתה למעלה ממאה שנה, VARTA מספקת בעקביות סוללות אמינות, יעילות ועמידות. בפוסט זה בבלוג, נעמיק וביתרונות הרבים של בחירת מצברים לרכב VARTAלצרכי החשמל של הרכב שלך.

אמינות יוצאת דופן:

אחד היתרונות המרכזיים של מצברי VARTA לרכב הוא האמינות הבלתי מעורערת שלהם. המחויבות של VARTA לייצור סוללות באיכות גבוהה מבטיחה שניתן יכול לסמוך על המוצרים שלהם כדי להתניע את הרכב ללא שום שיהוקים, אפילו בתנאי מזג אוויר קיצוניים. בין אם מדובר בטמפרטורות מקפיאות או חום לוהט, מצברי VARTA נועדו לספק ביצועים עקביים ואמינים, ומאפשרות שקט נפשי בכל מסע.

חיי שירות ארוכים:

מצברי VARTA לרכב מתוכננים לספק חיי שירות ארוכים, ולחסוך החלפת מצברים תכופה. המותג משתמש בטכנולוגיה מתקדמת ובתהליכי ייצור מעולים כדי להבטיח אריכות ימים. תוחלת החיים הארוכה יותר לא רק מפחיתה את עלויות התחזוקה וההחלפה, אלא גם ממזערת את ההשפעה הסביבתית באמצעות פחות סילוק ומחזור סוללות.

כוח וביצועים משופרים:

מצברי VARTA לרכב מצטיינים באספקת זרמי התנעה חזקים, ומבטיחים שכל כלי רכב יתניע במהירות, גם בנסיבות מאתגרות. בין אם במנוע בנזין סטנדרטי, מנוע דיזל או רכב בעל ביצועים גבוהים, מצברי VARTA מציעים את הכוח הדרוש כדי לעמוד בדרישות של כלי רכב מודרניים, ומספקות ביצועים מיטביים ואספקת אנרגיה יעילה.

טכנולוגיה חדשנית:

ורטה משקיעה ללא הרף במחקר ופיתוח ובשילוב טכנולוגיה חדשנית בסוללות שלהם. השילוב של טכנולוגיות כמו AGM (Absorbent Glass Mat) ו-EFB (Enhanced Flooded Battery) משפר עוד יותר את הביצועים והאמינות של מצברי VARTA לרכב. טכנולוגיית AGM מספקת התנגדות רטט מעולה וכוח התנעה גבוה יותר, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור כלי רכב עם תכונות מתקדמות כמו מערכות התנעה-עצירה הנפוצה ברכבים חדישים.

נוחות ללא תחזוקה:

מצברי VARTA לרכב מתוכננים להיות נטולי תחזוקה, ומבטלים את הצורך בבדיקות ומילוי אלקטרוליטים קבועים. הקונסטרוקציה האטומה מונעת דליפות חומצה ומבטיחה שהסוללה תישאר נטולת תחזוקה לאורך חיי השירות שלה. נוחות זו חוסכת זמן ומאמץ, ומאפשרת להתמקד בהנאה מחוויית הנהיגה.

מגוון רחב של יישומים:

ורטה מציעה מגוון מקיף של מצברים לרכב המיועדים להתאים לכל דגמי רכב ודרישותיהם השונות. בין אם לרכב קומפקטי, סדאן יוקרתית וספורטיבית, ברכב שטח מכל סוג או ברכב מסחרי, ל-VARTA יש מצבר שיתאים לצרכים והדרישות השונים . סל המוצרים הנרחב שלהם מכסה מגוון רחב של סוגי סוללות, מה שמבטיח תאימות מלאה וקלות התקנה.

סיכום:

מצברי VARTA לרכב הם עדות למחויבות המותג למצוינות, אמינות וחדשנות. עם האמינות יוצאת הדופן, חיי השירות הארוכים, ההספק המוגבר והנוחות נטולת תחזוקה, סוללות VARTA הפכו לבחירה מועדפת עבור בעלי רכב ברחבי העולם. על ידי בחירת מצבר לרכב של VARTA, אתה יכול להבטיח שהרכב שלך יתניע בצורה מהימנה, יפעל בצורה אופטימלית ויישמר פעיל לאורך קילומטרים קדימה. השקיעו בכוחה של VARTA וזכו למסע של אמינות וביטחון עם הרכב שלכם.



136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page